The one and only

Mitt internet har varit helt fucked up hela tiden så jag har inte kunnat bloggat, men nu är jag här. Jag borde egentligen plugga? Men jag förstår ändå ingenting, det är väl så att min hårfärg säger det mesta om mig, suck... För tillfället sitter jag i min rosa mjukisdress och lyssnar på fjortisdunk. Patetiskt det låter men jag skriver som jag vill, my blog - my rules. Hmm... Kollade igenom lite kommentarer också från idag, ni älskar verkligen oss. Och herregud, ni skulle se våran statistik idag! 576 läsare hittils, bara för att en dum tjej hängde ut oss i hennes blogg. Fail bruden, men hoppas att våra nya läsare stannar iallafall :)! Men nu ska jag återgå till mitt glamorösa liv. Puss!

Tagen alldeles nyss, I´m lovin' it


Kommentarer
Postat av: Anonym

finnnnnnnnnn blooooogg

2010-12-13 @ 07:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0