Tagga!

Hej alla läsare, även fast vi startat den idag så har vi haft 67 ändå, host ingen spam här inte ;) Snart ska jag och Frida ut iallafall, vi möter lite folk och sen ska vi dra vidare till en fest i täby. Fyfan vad kul det ska bli, är så jävla taggad! Sjukt bra att man har äldre kompisar som kan fixa dricka, haha. Frida står för tillfället framför spegeln och fixar sig, som jag redan gjort. Yes.. Vad mer kan man säga förtillfället? Jag har ff här hemma ikväll för pappa är på en resa till italien med jobbet, så jag tror att vi tar med lite folk hit senare och har lite chillkrök. Har en del vodka hemma som jag inte orkar ta med. Asså guud vilken alkolist jag låter som nu men ja, man ska vara ärlig, eller hur? :) Lägger upp en låt som jag och Frida lyssnar på, haha Frida står och dansar samtidigt, haha hon är så söt så. Det kanske kommer ett litet inlägg snart igen, för vi kommer nog inte sticka iväg förrens tio, halv elva där nånstans. Men alla killar och tjejer, fula och snygga. Ha en grym kväll, det kommer vi ha iallafall. Det kan ni ge er fan på! Haha. Kiss bitches.
Sjukt bra, eller hur?

Haha, Frida förra veckan. Hon hatar den här bilden, men den är ju sexi, viisst?

Kommentarer
Postat av: marcus

2010-12-11 @ 23:21:38
Postat av: marcus

fan tjejer, fan va snygga och faaaaaan alltså vilket sexig kropp. ni verkar sjukt sexiga, visa mer av er

2010-12-11 @ 23:22:13
Postat av: Fredrik nilsson

fin söt snygg

2010-12-12 @ 13:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0