Say what?

isabel  om Call me hoe, i dont care..
Lite roligt att ni kommenterar eran egna blogg ;) Fin blogg annars.

Hmm, måste bara fråga. Vadå kommenterar våran egna blogg? Skojar du? Så desperata är vi inte efter kommentarer att vi gör det själva? Som antagligen du gör. Bara för att Elvira får kommentarer om att hon är sexig på den där bilden innebär det inte att hon säger det själv. Som sagt bruden, du är bara avundsjuk du med.

tagen förra veckan innan jag blekte håret.. var trött på det naturliga.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha, vadå att de kommenterar sin egen blogg...? -.-' Jag va en av dom som sa att hon va sexig på bilden innan och jag är helt levande... -.- varför skulle hon/de kommentera sin egen blogg?

2010-12-12 @ 23:53:55
Postat av: Olivia

haha jag tror fortfarande att det är ni, om det inte ens är "elvira" på bilden, varför skulle det då vara riktiga kommentarer?? inte jättevanligt att killar läser sånna bloggar heller, eller att någon är så sjukt snabb på att kommentera. btw, har du blekt håret?? vfr e de då brunt på inlägget högre upp? nej, fail tjejer, riktigt fail. jag förstår inte hur någon skulle vilja få en känd blogg byggd på lögner. dessutom finns det redan en sån blogg, den heter kissies.se tack och hej =) kraaaaamis, naat...

2010-12-17 @ 12:25:35
Postat av: Lydia

Och åter igen, tjejen på bilden är INTE Elvira, utan en tjej som heter Helen. WWW.ASIAT.SE är hennes blogg. Och jo, jag tror att hon/de kommenterar på sin egen blogg, för att Mattias är hon/de också. Nämn en kille som läser och orkar KOMMENTERA på bloggar? Utom "mattias" dårå.

2010-12-18 @ 17:31:16
URL: http://witiie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0