Just smoke my cigarettes

Sitter för tillfället och skrattar röven av mig till era kommentarer, ni kommer aldrig lyckas att sänka mig om det är det syftet ni har. Orkar inte ta det här så mycket mer, men kände mig tvugna. Och erkänn bara, ni är avundsjuka på oss och våra perfekta liv. Men aja, har pluggat sjukt mycket nu, jag är så duktig. Nu får jag ännu mer pengar av pappa *smile*. Bortskämd unge jag är, men vem vill inte vara det egentligen? Men nu ska jag ut och ta en cigg. Ciao, puss mina haters. I know that you love me ;)

Vad tycker ni om rökning egentligen? Jag tycket att det är ganska
fel egentligen, men är man beroende så är man!


Kommentarer
Postat av: Anonym

omoget bara. nej inget älskar dig

2010-12-12 @ 19:45:12
Postat av: M I L L A <3

hejsan:D hur har din dag varit? <3

2010-12-12 @ 19:47:19
URL: http://silkestar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0